On da country..

Tjohej! Sitter nu på landet med en varm kopp O'boy.. MUMSIGT! :D
Igår så gjorde hela familjen typ som en utflykt. Vi tog med oss ett stormkök och lite ved, så satte vi oss på ett berg och eldade, kokade vatten till O'boy och fikade. Snacka om mysigt!
Annars händer det inte så mycket här ute på landet. Jag fotar litet, och för en gångs skull så ska jag ta med kameran hem till stan! Jag har ju glömt den de senaste veckorna (hur kan jag ha gjort det?) men inte igen! Så i veckan kommer det nog bli bilder, massor med bilder..
Hörs!

Kommentarer
Postat av: A R E D H E L

svar:



Det är en smaksak ifall du tycker det är kul att redigera och att du tycker det blir bättre. Det är inget måste att ha för det är ju själva fotografen som gör bilderna. :)

2010-03-28 @ 13:49:51
URL: http://aredhel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0