SO-uppsats = tröstOBOY

Tjosan!
Okejokejokejokej. I am deeply sorry for den dåliga uppdateringen. Men, ska föörsöka bättra på det. Fanny och jag har kommit överens om att vi ska ha ett antal inlägg innan vi börjar säga till folk att vi bloggar. Jag menar, hur kul är det att läsa en blogg som aldrig uppdateras? Svar: INTE ALLS KUL.
Så var det med det.
Anyway, vi har en uppsats om rättegångar som ska inlämnas på onsdag. YIIIPPI. Men, jag är nästan färdig, det är inte mycket mer som ska göras vilket jag är mycket stolt över!
SYSTEMKAMERAN ÄR PÅ LANDET?!!!! Yepp, hur jag ska överleva veckan vet jag inte riktigt än. Hmm, det måste jag klura på.
Tills vidare, hare!
Ber er att observera att det är sommar på bilderna! Give me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0